cik . eyda . dreaming




fill the free time ;)
28 November 2013 | 1:03 PM | 0 Sweet Hearts

Hye all dearies..woooowww wowwwww makin letop gittew dunia blogging yeww..almaklomler atenya teman memang busy..heheh yaallah how time flies!! So fasting.... syukurlah masih diberi nikmat2 dunia kan....

Btw,eyda xde apa nk story mory here...just a lil bit from my heart... "KENAPA SIKAP MANUSIA XTENTU ARAH" 

yesss!! Thats my question!! Manusia manusia manusia!! Xkan pernah berubah!! Yang berubah ialah MEMORI MANUSIA yang tercipta setiap saat!! seme org ada memori,kau xde ke??!!) Heee jangan marah nak...dari kehidupan alam belajar,bekerja dan akan datang..manusia mungkin akan berubah.. *berubahcabetuh?? Okayyy fine!! Ada manusia berubah ke arah kebaikan, dan ada jugak berubah ke arah yang xelok kan...sbb tu kte panggil xada manusia yang perfect..

Mungkin yang xperfect kita pandang tu juga dtgnya sikit2 dari kita jugak kan.. eyda was thinking bout this almot everyday!!

Yaallahhhh..moga allah terus berikan kekuatan dan kesihatan yang cukup to me for facing people like this out there!! Pernah someday i feel like im DOWNNN!  YESS im down!!

#patotlaheydamenyepiiiii je kan..hihimss.

Btw thanx for reading!!

P/s ; pssstttt!! Skrg eyda busy dok uruskan my bisnesson9... feel free visit my FB N INSTA HOKEY!! #DYRAFILICIOUSHOUSE for fb n instag! Tq darlingsss



0 Sweet Hearts(s)