cik . eyda . dreaming




puasa sudah??
10 July 2012 | 12:21 AM | 0 Sweet Hearts


tajuk entri pon dh puasa-puasa bagai..acanne??? haaa korang semua dah ganti puasa ke??? haaa dh tinggal seminggu lebih jer..adoiyaii tuan badan ni pon xterganti lagi ha..niat di hati lama dah nak ganti,tapi keadaan banyak xmengizinkan...insyaallah besok continue semula puasa2 yang tertinggal tuh...bukan pemalasa,bukan niat saje,bukan memaksa diri utk tidak puasa,tapi tu lah,kudrat badan je pokok pangkalnya...

nyway,cakap sal puasa nih,aku teringat taun lepas...spanjang aku belajar dan hidup jauh drpd family,hanya last year je yg aku dapat berpuasa penuh bersama parents...dahhh,taun ni pulak bpisah lagi..dah nasib kan..terima la hakikatnya..nak tau kenapa bejauh lagi? okay,my parents taun ni bpuasa di perantauan iaitu di negeri dibawah bayu;(

insyaallah tiada aral melintang,taun ni kami adik beradik akan terbang ke sana untuk menyambut aidilfitri bersama keluarga tercinta disamping merungkai kembali kenangan silam 14tahun yang lpas.yaallah,aku bersyukur dengan rahmatmu yang kau limpahkan kepada kami sekeluarga! aminnnnn...bukan niat nak bangga atau apa dapat pergi kesana,tapi tu lah...KELUARGA merupakan tunjang utama yang penting.korang pon mestilah utamakan keluarga jugak kan??hehe .my parents xdpat balik disebabkan musim raya/puasa merupakan musim yang busy...bukan xde masa utk anak2..tapi anak2 yang xbagi mak bpaknya nk balik...

haaa XBAGI?? awatnyaa?? hehehhe mai2 sini nk habaq,insyaallah kalaw confirm maybe bulan 9 ni aku convo...tu pon xpasti lagi lah kan..hanya khabar angin yang diterima..ada rezeki,aku cepat la konvo...mintak2 dipermudahkan segalanya..
 
opss mata dah ngntuk,xmo lah besok pergi keje mata ngntuk jer.memang xley lah kan..boss lak jenis kalut2...kang dengan aku-aku skali yang ngntuk boley jadi kalut;(

papepon,rindu family aku!!! adik beradik terpisah jauh..masing-masing dengan karier kerja masing2..alhamdulilah rezeki anak2 parents aku semua dh bekerja..

2nd thing,i miss u so much ASHRAF ILIAS;(

assalammualaikum wbt













0 Sweet Hearts(s)