cik . eyda . dreaming




04 June 2012 | 6:24 PM | 0 Sweet Hearts

alhamdulillah ketemu lagi dalam ruangan blogger kan.actually memang dh lama teringin nk update.TAPI busy je manjang.now on sebok dok packing2 barang nk berpindah...hati terasa sebak jugak la kan bila dapat taw fmly kna transfer tmpat lain..even dlam malaysia pon sedih tetap sedih,tp sedih tu mybe xlah lama mna pong...
yang dibuatnya betambah2 sedih tu bila dapat taw family kna pindah ke negeri bawah ni haa!!


ouhh! terasa pedih,perit,kelat,masin,masam SEMUA lah ada...xterkata,xtergambar...
hanya tuhan je yg taw..bukan sedih apa,bila dh parents ke sana,anak2nya semua kt smenanjung ni dok jauh2...
adik??= shah alam..
aku?? = pahang..
abang??= johor..
Bf??= KL..

ouhh man! memang aku sedih gila lah...aku tercampak lak kt pahang..dok sorang2 menjaga rumah yg fmly aku beli...
kalaw ada teman xpela jugak..mybe aku xla terasa sunyi kan...Lpasni nk jmpa parents pon tah2 staun skali jep! ;(

p/s; count the day my parents flight!


0 Sweet Hearts(s)