cik . eyda . dreaming




sedihnya Rasa..kenapa??
13 July 2012 | 3:13 PM | 1 Sweet Hearts

hati rasa sedih tiada siapa yang tau...dah kenapa??haihh tetiba lak hati ni mcm sebak nk berjurai..xpela,yang penting dengar cakap mak bapak itu penting.. haaa dah knapa pulak aku sedih?? actually aku memang xde tempat nak mngadu;( maybe sini jela kot tmpat aku mengadu;( sedih sebab kerja...hati nih girang jeee tgok orang lain ari sabtu boley jalan2 kesana kesini bila weeknd wth family...actually skrg aku kje construction opis...mula2 rasa xde bebanan..tapi lama2 kian terasa...arghhhhhhhhhh!

btw,aku bertugas pada hari sabtu FULLDAY okay! mana hati x sebak...budak pelukis plan ni haa,tetiba cakap kt aku besok memang die cuti..macam xadil;(...die llaki boley cuti weekend..kenapa yang perempuan ni haaa kerja nak mati smpai sabtu FULLDAY! tapi bagi gaji ciput??plukis plan gaji beribu2..wahhhh nak dibiarkan ke??bukanlah maksud aku diminta bayaran sama byak ngn plukis plan..tapi biarlah org kata lepas nk beli kperluan utk kepuasan tu lepas...xpe,yang penting sabar...kalaw korang maun xsedih kan...tah2 dah cabut lari...tapi tak kan la aku nk cabut kan???kerja pon xsampai sebulan lagi;(

before ni memang aku dapat offer pjabat peguam,tp biol cina tu panggil lambat! kalau lah aku sabar,dh lama kot aku dapat;( gaji pon bole la tinggi skit dari yg skrg;( *plis nak mengalir!! kenapa nasib selalu mcm ni?? korang pernah kena macam ni??? rasa mcm boss xadil;( dah mcam xde mood nak kerja;( tolonglahhhhhhh...;(

tak pe lah..yang penting tggu lpas 3 bulan..kalaw die xnaik gaji say 'good bye' lah boss...biar lah pjabat lawa ke x..kalaw pjabat best tapi bayar gaji ciput wat pe kan?? hati kaw mungkin org taw..tapi hati aku siapa yg tau??habaq mai boss...bulan2 kaw yang untong bepuluh ratus ribu..tp pekerja mcm aku untong apa??untung menangis ada laaa...memang la time intrview sume kata sanggup...tp takkan la byara ikot tokok lama jugak?? zaman dh maju boss..agak2 la...

*awak bersedekah,allah akan tambah lagi rezeki awk..tapi awk berkira,allah pon berkira..MAAF EMO!

yaallah...semoga kaw bukakan lah pintu rezeki ku seluas2nyaa..aminnn



1 Sweet Hearts(s)