cik . eyda . dreaming




❥❦❧❃Rabu petang,kalau aku buat?? ❥❦❧❃
21 March 2012 | 4:37 PM | 0 Sweet Hearts

okay2 skejap jeh kan masa dh belalu??now on ak pon dh habis study..baru je beberapa minggu dan telah kembalinya aku ke rumah sementara kami di SIMPANG RENGGAM,JOHOR..nk bercerita??(cerita apa?)
mstilah cerita yg ada kna mngena dengan tajuk entry rite? apa kena mngena pulak lah kan aku kali update tajuk entry KALAU AKU BUAT? opkos ler mengenai diri aku nih haa..
dh nk dekat 1mnggu dh aku kt umah nih,dok kje on9 dpan lappy cari koje,wat koje,bekoje2 lah bagai..
now,baru aku dpat idea after aku try baju aku tadi..nk tau apa idea aku??haaaaaa! skrg kan musim dok fashion sana sni lah macam2..yang paling aku suke mstilah LONG SKIRT & LONG DRESS! aku caya nya lah mesti lah lua sna mesti ramai adik2,kakak2 yg dok sebok merata2 nk mencari benda alah tu kan???(i mean long dress & skirt lah!)

after aku try je stripe long dress akuh tuh,aku dpat idea nk wat dress!OPPSSS! pandai ke aku menjait?? haaaa bakat org jangan dipandang dari luar shaja kalo dlaman org xdpat nk tgok..haha ada la skit2 tu kan basic menjait..xsalah kalau nk mencuba kan??? just aku trtanya2,kalau aku buat STRIPE LONG DRESS / LONG DRESS SIMPLE / LONG SKIRT then aku jual just masing2 hanya 1 helai shaja( edisi terhad handmade) ,ada ke org nak beli???
ke hanya utk aku sorg je yg nk pkai??aku nk pkai banyak2???memg xla kot..aku just nk share je apa yg aku buat then bg org pakai n tell me cmne perasaan dorg..kalo aku jual pon..mybe xla mhal mcm org lain..sbb aku jual just saja2 je...AFTER aku terfikir semua tuh,boleh plak melayang berangan 1day nnti aku ada pkaian jenama aku sendri( LAVYD FASHION) !!! hahahahahha nak gambaran cmne STRIPE LONG DRESS AKU TUH?? ni haaa aku tunjukkn skit yew..tp just look same 90% lah..yg ak pya kosong xde button2..tp nya,die agak senteng n i'll be touch-up with renda2 black kowt kt bwah die nnti...

cantikkn amoi ni pkai???die pkai pon nmpak senteng jugak la..but,nnti aku try wat yg pnjang skit...tu pon kalo siap cepat..WAIT & SEE okay! nk tgok ia siap berhasil or x..hahahah look like simple..if muslim person who like to wear this ,also can wear wth CARDIGAN! xsalah..aku pon bertudung..beli lama jugak la,tp xpnah pkai..yela senteng,then kt ostel mna ak nk dpat mesin nk touch-up kan??so,ni kt rumah baru je dpat idea tngahari td...mybe kalau aku rasa nk jual hasil HANDMADE aku tuh,aku jual la nnti yer...
korang berminat ke nk beli kalo aku jual pong??hehehe n xlupa another think yg ak ckap td pasal apa erk??
haaa pasal LONG SKIRT lahh! tu pon aku nk try wat...mcm tamak kn??haha xsalah kalau ak nk mencuba sementara aku dduk ruma ni kan..hehehhe view la skit bwah ni kalo nk tgok haaaa.....
aku xnk la try yg over2..agak2 yg simple yg bole ak pkai kmana2 pon dh kire ok kan??korang rasa ok x idea aku???xover kan??hehehhe sbb aku memg minat menjait2 ni..kalau yg leceh2 je aku xminat.huhu
benda ni td ak dah ckap parents ak td,my mom said "alahai,jgn mmpi la kak..ko berangan je lebih"..mcm nk patahkan semangat aku pulak???ouhh tidak! aku akn buktikan yg aku boleh dengan skill yg aku ada dulu..hahha ehhh pnjang lak aku bebel....korg xbosan ke???aku pon mcm bosan jeee...tp aku suka!haha then lama2 aku bebel tp,akhirnya mak aku ckap,"ikot ko la kak"..hehehehehheheh ;)
bapak aku??haaa mstilah die slalu skong ank ppuan die when i said "i want to sell all of my handmade"! heheh
insyaallah..1day nnti kan..huhu

wish me good luck guys!
❥❦❧❃MUCH LOVE LAVYDAYDA❥❦❧❃


0 Sweet Hearts(s)