cik . eyda . dreaming




sunnah dan adab hari jumaat
24 February 2012 | 12:02 PM | 0 Sweet Hearts

alhamdulillah tibanya hari jumaat terakhir aku dsini sebelum berakhirnya sebuah perjalanan sebagai seorg pelajar..
sekejap je msa berlalu..tup tap tup tap..
dh 2taun lebih ak kt sni..
ishhh rsa mcm xpuas jee...lpas ni msa utk cari keje...
nk kje kt mna??
mana2 jela kot yg bole ssuai ngn aku kan...
insyaallah d mna ada kmahuan,d stu ada jalan...
dipagi jumaat yg indah ni,aku on9 la FB...

then terjumpa la 1 wall photo yg agak menarik perhatian ak kan...
even aku xpnah terfikir pon nk post entri yg mcm ni..
dengan rasa berbesar hati,aku rsa nk post kt sni pulak that photo..
yela,pepatah kata SHARING IS CARING..

sama2 kita mngingatkan umat2 islam yg kat lua sna yg mna masih xambil kisah tentang hari JUMAAT..
here i post the photo again;


sama2 lah kite amik iktibar hari jumaat yer kawan2...aminnnn


0 Sweet Hearts(s)