cik . eyda . dreaming




Sedih Bila Diri Dilupai...
01 January 2011 | 5:14 PM | 1 Sweet Hearts
Dikala ini aku bersedih kerana diri ini dilupai...
KENAPA??
kenapa buat ku begini.??... pada hari jadi ku, mber2 yg byk wish.. dimanakah org yg tersayang selama ni??...
member2 boleh plak di sambut dgn kata2 'Selamat hari jadi'.. tapi yg tersayang boleh pula lupa aku nie yg pling rapat dgn dia..
nk kata X on9..mmg dia on9..sempat lg chat dgn mber2..xkn lah x terniat dihati nk wish..bkn nyer susuh..type jer selamat hari jadi..bila ckp jer knp x wish,ckp dh migrain,sakit kepala mlm tu...hurm
mner la x terasa,...aku tunggu jugak dia wish dlm fb..smpai harini..tp xda pn...
aku hanya dpt SMS wish tu pn bila memberitahu dia harini lah hari jadi ku 30 Dis..bkn 31 Dis....barulah dia wish lpas diberitahu..masa harijadi dia aku x lupa pn...cuma tlewat 30 min jer for that wish..tu pn aku dh kne marah..tp dia!!!pkl 10.16 pagi baru nk anta sms...(aku masih simpan sms tu).
pada haritu maxis bg pangilan percuma..tp x dpt nk call...sbb line dia x elok..
jd..x dpt lah bersembang panjang...so aku cuba jgk call sbb rindu kt dia....
last hope is dpt la dia buatkn kek hasil tangannyer sendiri...sbb dia tau aku ske mkn kek,...mungkin rupanye seperti ni...


aku harap kau ikhlas dan jujur dgn ku...apa salah kiranya diri ini di ingati... xtau nk ckp ape lg..
ape2 pn aku kecewa dgn smua yg berlaku... kasih syg bkn hanya di bibir,,tp pada hati...aku msih tnggu dia wish di FB...mungkin itu akan redakan ape yg terbuku dihati..

harap awk sllu ingtkn sy..bkn org lain..


Sekian luahan rasa agar awk tahu....thanx











1 Sweet Hearts(s)